Nye forældre

Når I har fået tilbudt en plads

Når I har fået tilbudt en plads hos os og sagt ja til pladsen, ringer vi jer op, så vi kan aftale et tidspunkt, hvor vi kan mødes til en opstartssamtale.

Hvis I forud for dette kunne tænke jer at komme og se vores hus, er I meget velkomne til at komme med, når vi holder rundvisninger.

Opstartssamtalen

Vi holder som regel opstartssamtalen, inden jeres barn har første dag hos os. Formålet med samtalen er, at vi kan lære hinanden godt at kende og få skabt en tryg og tillidsfuld relation helt fra starten. Til samtalen fortæller I os om jeres barn og jeres familie, så vi er klædt bedst muligt på til det kommende samarbejde og til at tage os af jeres barn. Vi bruger desuden samtalen til at afstemme jeres forventninger til os som institution og vores forventninger til jer som forældre.